Із 18 грудня почала роботу система компенсацій для проїзду в наземному транспорті, що дублює ділянку «синьої» лінії метро між станціями «Деміївська» й Теремки». Це дозволить не переплачувати за вимушену пересадку на наземний транспорт на станції «Либідська».

Місто компенсує проїзд у тимчасових маршрутах 2М, 60, 43К й додаткові поїздки в метро на «синій» гілці, пояснюють у команді сервісу «Київ Цифровий».

Наприклад, якщо скористатися автобусом 2М із Теремків до Либідської, а потім їхати в бік центру міста на метро, вартість однієї з двох витрачених поїздок повернуть на картку.

Після вимушених двох або трьох пересадок однаково потрібно буде оплатити лише одну поїздку. Водночас час у дорозі не має перевищувати двох годин, щоб компенсація спрацювала, відзначають у «Києві Цифровому».

Компенсація діє для власників пластикової або цифрової транспортної картки й QR-квитків, створених з поїздок на картці. Картку потрібно валідувати в наземному транспорті й метро під час кожної пересадки. Поїздки за вимушені пересадки повертатимуть на картку наступної доби. Якщо проїзд оплачений банківською карткою або QR-квитком, коштів не повертатимуть.

Компенсація діятиме, доки триватиме ремонт між станціями метро «Деміївська» й «Либідська».

   

Із 8 грудня через підтоплення тунелю на «синій» лінії метро потяги курсують між станціями «Либідська» й «Героїв Дніпра». Також із 13 грудня запустили «човниковий» рух потягів між станціями «Теремки» й «Деміївська». Крім того, на цій ділянці курсує дублювальний наземний транспорт.

Біля станції метро «Деміївська» на асфальті зʼявилися тріщини, через це почали просідати торгові павільйони.

   

Ремонт на ділянці триватиме щонайменше пів року. Що сталося з тунелем, як закриття ділянки вплине на трафік і чи зможуть наземні маршрути компенсувати нестачу метро? Розбиралися з головою правління ГО «Пасажири Києва» Олександром Гречком.

ФОТО Й ОБКЛАДИНКА: КМДА