Станції метро «Тараса Шевченка» і «Почайна» можуть зачинити на плановий ремонт улітку 2024 року, повідомляє директор КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський у інтерв’ю виданню «Обозреватель».

Відрізок між цими двома станціями – це експериментальний тунель, який побудували в 80-х роках. Зараз він змінює габарити і стає дещо еліпсоїдної форми, але небезпеки для пасажирів метро немає, каже Брагінський. На час планового ремонту планують перекрити станції «Тараса Шевченка» і «Почайна» і «налагодити наземне сполучення».

У ГО «Пасажири Києва» помітили, що в іншому інтерв’ю Брагінський заявляє, що тунель між станціями «Тараса Шевченка» і «Почайна» ремонтуватимуть лише тоді, коли завершать ремонт між «Либідською» і «Деміївською». Попередньо ремонт там мають завершити у черні або липні 2024 року, але конкретних термінів поки що немає (відомо, що ремонт триватиме орієнтовно пів року, починаючи з грудня).

Очільник метрополітену також додав, що ділянка метро від «Славутича» до «Червоного хутора» (крім цих станцій, туди належать станції метро «Осокорки», «Позняки», «Харківська», «Вирлиця» і «Бориспільська») розміщена у водонасичених ґрунтах, тому там періодично проводять гідроізоляційні роботи і ліквідовують течії. Але там немає таких «важких гідрогеологічних умов», як на перегоні між «Деміївською» та «Теремками», пояснює Брагінський.

За його словами, позапланових ремонтів і аварійного закриття, як на ділянці метро від «Деміївської» від «Теремків», більше не буде.

   

Із 8 грудня через підтоплення тунелю на «синій» лінії метро потяги курсують між станціями «Либідська» й «Героїв Дніпра». Також із 13 грудня запустили «човниковий» рух потягів між станціями «Теремки» й «Деміївська».Також між станціями курсує  дублювальний наземний транспорт.

   

Містянам компенсуватимуть вартість проїзду в наземному транспорті, що дублює закриту ділянку «синьої» лінії метро між станціями «Деміївська» й Теремки». Система компенсацій запрацює з 18 грудня, кажуть у КМДА.

   Ремонт на ділянці триватиме щонайменше пів року. Що сталося з тунелем, як закриття ділянки вплине на трафік і чи зможуть наземні маршрути компенсувати нестачу метро? Розбиралися з головою правління ГО «Пасажири Києва» Олександром Гречком.

Ремонт на ділянці триватиме щонайменше пів року. Що сталося з тунелем, як закриття ділянки вплине на трафік і чи зможуть наземні маршрути компенсувати нестачу метро? Розбиралися з головою правління ГО «Пасажири Києва» Олександром Гречком.

За словами Гречка, це не єдина проблемна в Києві. «Так, вона зараз найпроблемніша, але є ще ділянки на перегонах між метро «Львівська брама» й «Золоті ворота», де також бувають підтоплення. Також проблемними є ділянки між «Героїв Дніпра» й «Мінською», «Осокорками» та «Харківською», «Бориспільською» та «Червоним хутором». Крім того, маємо проблемний міст метро», – відзначає голова правління ГО «Пасажири Києва».

Зокрема 11 грудня повідомляли, що на коліях станції метро «Олімпійська» прибуває вода. Але у пресслужбі «Київського метрополітену» відповіли на запит «Суспільного», що ситуація «контрольована» й на станції відсутні течії, «тим паче зі стін».

Обкладинка: Wikimedia Commons (станція метро «Почайна)