Човниковий рух поїздів можуть запустити непошкодженим тунелем між станціями метро «Деміївська» і «Теремки», розповів на брифінгу начальника КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.

Інтервал руху поїздів у такому разі становитиме до 30 хвилин, цитує директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслана Кандибора «Суспільне». Утім, спочатку фахівці планують провести розрахунки і перевірити ефективність такого сполучення. Тестування човникового руху почнеться 10 грудня, але без перевезення пасажирів, пишуть «Пасажири Києва».

Закриття ділянки метро «синьої» гілки було вимушеним кроком після виявлення нової тріщини, що могло загрожувати пасажирам, кажуть у «Київському метрополітені». Там, зокрема, назвали ситуацію нестандартною.

За словами головного інженера КП «Київський метрополітен» Віктора Вигівського, ситуація на інших перегонах контрольована, хоч на деяких і є піщані ґрунти і поверхневі води. Він наголосив, що фахівці «розуміють, як із цими ділянками працювати», а також додав, що відсутня «раптовість подібних ситуацій», як із «Деміївською».

   

З 8 грудня поїзди «синьої» гілки курсують лише між станціями «Героїв Дніпра» та «Либідська». Шість станцій – «Деміївська», «Голосіївська», «Васильківська», «Виставковий центр», «Іподром» і «Теремки» – працюватимуть винятково у режимі укриття через ремонт тунелю.

Перегінні тунелі між станціями «Деміївська» та «Либідська» споруджували в заплаві річки Либідь у 2008-2010 роках підземним способом у складних гірничо-геологічних умовах, при штучному водозниженні, кажуть у КМДА. У «Пасажирах Києва» розповідають, що ділянка була проблемною ще під час будівництва: під час першої спроби у радянські часи сталася аварія через складні обводнені ґрунти, що заморозило будівництво на довгі роки.

   

Як закриття ділянки вплине на трафік і чи зможуть наземні маршрути компенсувати нестачу метро та що для цього слід зробити? Запитали в голови правління ГО «Пасажири Києва» Олександра Гречка.