Проїзд Дегтярівським шляхопроводом залишатиметься закритим до 20 грудня, повідомляє КМДА.

Реконструкція мосту, яку спочатку планували завершити до кінця листопада, триватиме довше через аварію, що сталася на будмайданчику у вересні, під час монтажу балок.

Попри відтермінування, вартість реконструкції не збільшилася, збитків міському бюджету на завдано, кажуть у КМДА. Наслідки аварії підрядник усував своїм коштом.

Міст станом на 18 листопада. Скриншот із відео Павла Авдокушина

Станом на 18 листопада на мосту вже заасфальтували нові кругові заїзди й ділянку розвʼязки на вулиці Довженка. Також встановили нові опори освітлення, поклали плити й рейки для трамвайних шляхів.

Проїхати ділянкою можна за тимчасовими схемами руху.

   

У червні 2023-го стартувала реконструкція шляхопроводу на перетині вулиць Дегтярівської й Олександра Довженка, який звели в 1963 році й відтоді капітально не ремонтували. Будівельні роботи мали завершити до кінця листопада, однак їх відтермінували через аварію, яка сталася під час монтажу мостових балок 30 вересня. Встановлені шість балок були пошкоджені та впали на проїжджу частину. Їх замінили через місяць, наприкінці жовтня, відновивши рух під мостом.

Київська міська прокуратура відкрила кримінальну справу за фактом руйнування конструкцій за статтею про порушення правил безпеки під час робіт. Пізніше в поліції повідомили, що на реконструкції шляхопроводу розкрадали кошти. У схемі задіяна підрядна організація, «Київавтодор» і Департамент транспортної інфраструктури КМДА, з’ясували в ході досудового розслідування.

   

Аварія на шляхопроводі – це, зокрема, наслідок того, що КМДА шляхом мільярдних інвестицій намагається зберегти застарілу транспортну інфраструктуру у вигляді «розв’язок-конюшин» і будувати нові за планами 50-річної давнини, кажуть транспортні експерти. Разом із фахівцями розбиралися, які є альтернативи «розв’язкам-конюшинам» і чи потрібні взагалі шляхопроводи там, де їх наразі будують.