У київському метро планують модернізувати 220 вагонів і придбати ще 95 нових, пишуть у КМДА.

Для цього проведуть переговори з Європейським інвестиційним банком щодо виділення коштів.

Орієнтовна вартість становить 450 мільйонів євро. Загалом за кошт кредитних коштів ЄІБ хочуть оновити майже 40 % рухомого складу метро.

Реалізація проєкту підвищить комфортність й ефективність міського транспорту, розширить безбар’єрний простір міста для людей з інвалідністю, дасть змогу знизити рівень викидів забруднювальних речовин, впровадити інноваційні технології у сфері енергозбереження й економити електроенергію, пишуть у КМДА.

   

Київський метрополітен у серпні отримав чергову партію варшавських вагонів – 12 одиниць рухомого складу. До кінця місяця планують транспортувати ще шість вагонів.

У довгостроковій перспективі київське метро планує взагалі відмовитися від вагонів російського виробництва. Наразі 726 із 821 вагона, які експлуатують у метро, були виготовлені в Росії.