Пів сотні комплексів автоматичної фіксації порушень на дорогах України почнуть роботу з 11 серпня, повідомляє заступник начальника патрульної поліції Олексій Білошицький.

Із цих комплексів 31 працював до повномасштабної війни й відновлює роботу, а ще 19 приладів контролю запускають уперше. Загалом в Україні з 11 серпня буде 215 комплексів автоматичної фіксації на дорогах.

11 комплексів, які відновлять роботу в Київській області

  • на 21 км + 730 автодороги М-06 (напрямок спрямування приладу – село Капітанівка)
  • на 21 км + 810 автодороги М-06 (Київ)
  • на 66 км + 250 автодороги М-06 (Житомир)
  • на 24 км + 400 автодороги М-05 (село Віта-Поштова)
  • на 24 км + 700 автодороги М-05 (Глеваха)
  • на 15 км + 250 автодороги М-05 (Київ)
  • на 15 км + 740 автодороги М-05 (Віта-Поштова)
  • на 9 км + 784 автодороги Р-01 (Київ)
  • на 9 км + 994 автодороги Р-01 (Обухів)
  • на 49 км + 150 автодороги М-03 (Харків)
  • на 37 км + 700 автодороги М-07 (Ворзель)

Місця комплексів автоматичної фіксації у всіх регіонах можна знайти тут.

   

Системи автоматичної фото- й відеофіксації порушення правил дорожнього руху запрацювали в Україні з 1 червня 2020 року. Вони призупинили роботу з початком повномасштабної війни. Роботу камер автоматичної фіксації порушень на дорогах почали відновлювати з кінця квітня.

Кількість ДТП в Києві з травмованими й убитими зросла на 70%, як порівняти з 2022 роком. Після порівняння даних поліції й відкритих джерел активіст Євген Пустоход дійшов висновку, що ризик загинути в ДТП в Києві вищий за ризик загинути від ракети.

Відповідальність за перевищення швидкості більш ніж на 20 км/год становить 340 гривень, а більш ніж на 50 км/год – 1700 гривень. Водночас більшість українців підтримує збільшення штрафів за перевищення дозволеної швидкості руху, навіть якщо йдеться про 10 км/год.