Париж із 1 січня 2024 року підвищить плату за паркування для позашляховиків і великих автівок, повідомляє The Guardian. Це має допомогти зменшити кількість викидів у місті й заохотити містян користуватися громадським транспортом.

Чітких обмежень щодо розміру автівки й обʼєму двигуна, які підпадуть під обмеження, поки що немає, однак для електромобілів, імовірно, зроблять виняток.

Кількість позашляховиків у Парижі зросла на 60% за останні чотири роки, зараз вони займають 15% паркувальних місць. За словами одного з ініціаторів підвищення тарифів Фредеріка Бадіна-Серпетта, місто страждає на «ожиріння автомобілів».

«Тут немає бездоріжжя й гірських серпантинів. Позашляховики непотрібні у Парижі. Ба більше, вони небезпечні, громіздкі й потребують багато ресурсів для виробництва», – каже заступник міського голови Парижа з громадського простору й мобільності Давид Беяр.

Натомість обʼєднання «40 мільйонів автомобілістів» запевняє, що великі авто купують родини, щоби не витрачати кошти на декілька менших машин.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


У французькому місті Ліоні власники важчих автівок платитимуть за паркування більше. Зараз жителі Ліона платять 20 євро на місяць за дозвіл паркування на вулиці, але з 2024 року ціна становитиме від 15 до 35 євро залежно від ваги автомобіля.


У центрі Гааги, що в Нідерландах, паркування коштуватиме 50 євро незалежно від його тривалості: за 10 хвилин паркування доведеться заплатити так само, як і за цілий день. Новий тариф робить паркування дорожчим удесятеро. Ці правила вводять, щоб зробити паркування в історичному центрі й на приморських вулицях менш привабливим для туристів і забезпечити більше простору для автівок місцевих жителів.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі