Від вечора 17 травня застосунок «Нової пошти» працює зі збоями, станом на ранок 18 травня проблема все ще актуальна, пише Ain.ua. 

Програма не оновлює дані, деякі клієнти не можуть перевірити статус відправлень, здійснити оплату онлайн, забрати посилку з поштомату, відзначає видання.

На момент публікації в «Новій пошті» не коментували ситуацію.


UPD. У «Новій пошті» підтвердили, що через технічний збій мобільний застосунок тимчасово не працює. Наразі неможливо скористатися поштоматом й усіма послугами із застосунку.

«Усім, хто очікує посилки в поштомат сьогодні, найближчим часом зателефонує оператор «Нової пошти» й уточнить побажання: зручний для вас спосіб доставки або можливість зачекати отримання в поштоматі», – кажуть у компанії.

Усі послуги з відправлення посилок і вантажів можна отримати в будь-якому відділенні, додають у «Новій пошті». Крім того, працюють бізнес-кабінет і сайт.

UPD 19 травня. Усі сервіси «Нової пошти» відновили роботу, повідомляє оператор. Фахівці усунули технічний збій і відновили роботу мобільного додатку та сервісу авторизації. Також усі сервіси доступні у відділеннях. Причиною збою не була фішингова атака, уточнили в «Новій пошті».


Відстежити й оплатити посилку можна на сайті компанії, також працюють сповіщення у Viber, писали в Ain.ua.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Із 2022 року «Нова пошта» запустила чат-бот для пошуку відділень, що працюють, й уточнення графіку їх роботи. Бот у Telegram можна знайти за цим посиланням.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі