Користувачі Instagram стали проводити в соцмережі на 24% більше часу після того, як на платформі запустили Reels із рекомендаціями на базі штучного інтелекту, пише TechCrunch із посиланням на звіт Meta.

Водночас на перегляд Reels користувачі тепер витрачають частину того часу, який раніше відводили для взаємодії зі Stories і дописами в стрічці, відзначили у Meta.

А втім, загальний час користування застосунком зростає саме завдяки розділу з короткими відео, який працює за принципом TikTok.

За останні шість місяців загальна кількість репостів Reels на платформі подвоїлася, додали в Meta.

Поки що Reels не приносять доходу платформі, це станеться не раніше як у 2024 році, кажуть у Meta. Для Reels ще мають розробити механізми монетизації. Вони відрізнятимуться від тих, що застосовують для інших типів контенту в Instagram.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Instagram запустив функцію Reels у 2020 році, в Україні сервіс став доступним у серпні 2022-го. Користувачі можуть додавати до свого ролика музику з аудіотеки або створювати власний оригінальний звук, яким зможуть ділитися інші (у разі, якщо обліковий запис загальнодоступний). Функція також дозволяє створювати ремікси з публічними фото й обирати макети реміксів.

Восени 2022 року Meta також запустила в Україні Facebook Reels. Створювати Reels можна в Stories і безпосередньо в закладці Watch.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі