У китайській корпорації Xiaomi відреагували на те, що НАЗК віднесло їх до міжнародних спонсорів війни. 

«Ми категорично проти звинувачень Національного агентства України з питань запобігання корупції (НАЗК) у тому, що ми є «міжнародним спонсором війни». Ми не підтримуємо жодних військових дій. Ми повністю підтримуємо мир у всьому світі. Наша місія – дозволити кожному у світі насолоджуватися кращим життям за допомогою інноваційних технологій»,  написали на сайті компанії. 

За даними НАЗК, Xiaomi не просто продовжила свою роботу в Росії після повномасштабного вторгнення, але й досі залишається там лідером із продажів смартфонів.

Протягом 2022 року року Xiaomi подвоїла свою частку ринку. У липні 2022 року Xiaomi і її суббренд POCO разом займали 42% російського ринку смартфонів, маючи перше місце за обсягом продажів.

«За офіційним даними, у 2021 році російський підрозділ Xiaomi отримав виручку на 202 мільйони доларів. Це величезні кошти, з яких сплачуються не менш серйозні суми податків. Потім за кошт цих самих податків утримується й російська армія, яка сьогодні вбиває українців», – написали в НАЗК.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


НАЗК вже внесло 21 компанію до переліку міжнародних спонсорів війни. До цього переліку ввійшли, зокрема, «Метро», «Ашан», «Райффайзен Банк», "Yves Rocher".

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі