Інформаційні табло на зупинках громадського транспорту почнуть працювати коректно до кінця листопада, повідомляють у громадській ініціативі «Пасажири Києва». Про це запевнили представники департаменту транспорту КМДА в офіційному листі.

Інформаційні табло з часом прибуття транспорту припинили роботу 24 лютого, їх почали знову підключати лише наприкінці вересня на прохання громадськості. Згодом з’ясувалося, що деякі з них відображають некоректну інформацію.

«Провести перевірку й роботи з налагодження планується впродовж жовтня-листопада 2022 року», – повідомили в КМДА.

Як пояснювали в «Київпастрансі», табло вимкнули з безпекових міркувань на період воєнного стану. Водночас інформація про рух транспорту була доступна в застосунку «Київ Цифровий» і на порталі Easy Way.

«Ми вважаємо роботу таких інформаційних табло надзвичайно важливим елементом передбачуваності комунального громадського транспорту. Тому всі табло мають працювати. Особливо критична робота табло у вечірні години, коли люди намагаються з’ясувати, чи є в них ще можливість доїхати громадським транспортом додому, чи варто викликати таксі», – відзначали «Пасажири Києва».

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Транспортні аналітики, планувальники, активісти й блогери обʼєдналися в громадську ініціативу «Пасажири Києва», щоб відстоювати інтереси користувачів громадського транспорту. Ми поговорили з представниками ініціативи про те, як вони планують діяти, щоб зробити громадський транспорт надійним і зручним засобом пересування для містян.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі