Антимонопольний комітет визнав КМДА та комунальне підприємство «Київтранспарксервіс» порушниками законодавства про захист економічної конкуренції.

«Комунальне підприємство скористалося монопольним становищем під час формування розрахунку вартості послуг з паркування на своїх майданчиках, а КМДА, яка своїм розпорядженням затвердила тарифи, легітимізувала це порушення», – вважають в АМКУ.

Відповідно до матеріалів справи, «Київтранспарксервіс» із березня 2021-го по січень 2022-го мав монопольне становище на ринку надання послуг з платного паркування в Києві. Водночас «Київтранспарксервіс» заклав до вартості послуг витрати на облаштування паркувальних майданчиків заїзними кишенями, хоча це має робити інше комунальне підприємство. Унаслідок цього тарифи на паркування зросли на 60-82%, відзначили в АМКУ.

АМКУ зобов’язав «Київтранспарксервіс» та КМДА у двомісячний строк припинити порушення, також на «Київтранспарксервіс» наклали штраф у розмірі майже 1,5 мільйона гривень.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


На початку серпня стало відомо, що паркування в Києві тимчасово буде безопланим. В КМДА пояснили, що це пов’язано «із судовим процесом щодо вартості паркування, який наразі триває».

12 серпня Апеляційний суд визнав платне паркування в Києві незаконним. Рішення вже набуло чинності, але КМДА може оскаржити його у Верховному Суді. Із позовом до Окружного адміністративного суду міста Києва кияни звернулися в серпні 2021 року.

Після повномасштабного вторгнення паркування тимчасово робили безкоштовним, але з 16 травня оплату паркування на муніципальних майданчиках відновили. 

Тут ми пояснювали, чому платне паркування важливе для боротьби із заторами в місті.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі