Будівництво канатної дороги в Києві можуть розпочати вже у 2021 році, заявив відповідальний за проєкт архітектор Андрій Миргородський, передає «Сьогодні».

Це буде не лише туристичний атракціон, а повноцінний елемент міського транспорту столиці.

Спочатку побудують відрізок довжиною 1000 метрів із трьома станціями: «Поштова площа», «Арка дружби народів» і «Труханів острів». Їх планують будувати одразу з ліфтами для маломобільних людей.

Довжина всієї канатної дороги становитиме понад 5 кілометрів, на ній буде вісім станцій.

«Ми вивчили найскладніші напрямки для перетину річки Дніпро з погляду дієвого транспорту. Тому зробили маршрут канатної дороги так, щоб вона зв’язала центр Києва не тільки з важкодоступними Трухановим островом і Гідропарком, а й районом станції метро «Лівобережна» та Русанівки», – пояснює Миргородський.

«За допомогою нашої канатної дороги ми «вбиваємо кількох зайців»: запускаємо туристів і відпочивальників на Труханів і Гідропарк, а з Русанівки й Лівобережки забираємо людей у самий центр міста. Така канатна дорога в перспективі може стати новим видом транспорту для Києва», – запевняє архітектор.

Очікується, що пропускна здатність канатної дороги становитиме 2400 людей за годину. Кабіни будуть засклені, у них зможе поміститися по кілька людей.

Візуалізації перших станцій:

 «Поштова площа»

 «Арка дружби народів»

 «Труханів острів»

Паралельно у Києві працюють над створенням атракціону «канатна переправа через Дніпро»  між Аркою дружби народів і Трухановим островом. Атракціон, за інформацією КМДА, не стосуватиметься великого інфраструктурного проєкту «канатна дорога». Вартість облаштування атракціону складає 3,7 мільйона гривень. 

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Фото й обкладинка: «Сьогодні»

Виправлення: В останньому абзаці зазначено різницю між будівництвом канатної дороги та атракціону «канатна переправа».