McDonald’s і мережа кав'ярень Starbucks розробили багаторазові «розумні» стаканчики, пише Bloomberg.

Компанії розробили стаканчики з RFID-чіпами [радіочастотна мітка] та QR-кодами для відстеження.

Над проєктом NextGen Cup Challenge працювали два роки. Його ідея у тому, що можна створювати багаторазові стаканчики, які будуть повторно використовуватись. Ідея також передбачає їхнє цифрове відстеження, пошук, збір, очищення і перерозподіл.

Хочуть перевірити, чи викидатимуть люди стаканчики у спеціальні контейнери, а не сміттєві баки. А цифрове відстеження допоможе визначити точки, у яких покупці не повертають стаканчики. У таких місцях компанії встановлять більше пунктів для збору.

Тестуватимуть цей проєкт у закладах McDonald’s і Starbucks у Сан-Франциско і Пало-Альто в Каліфорнії. Допомагатимуть відстежувати стаканчики два стартапи: Muuse і CupClub.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі