Фонд «Ізоляція» пропонує замінити рекламу на білбордах та сітілайтах міста. Проголосувати за найкращий проект можуть кияни.

Спільно з найбільшим українським сейлс-хаусом зовнішньої реклами BigMedia фонд оголосив конкурс для митців на розробку варіантів реклами для білбордів та сітілайтів міста. Таким чином вони хочуть зробити рекламу більш доречною.

На першому етапі журі обрало 5 проектів із 30.

На другому етапі за найкращі проекти має проголосувати громадськість. Голосування триває до 11 грудня.

Проекти:

 Максим Фіногєєв – «Без назви»

Проект використовує техніку витинання. Таким чином автор звертає увагу на витіснення культурної практики та несвідоме споживання реклами.

 Віталій Агапєєв – «Битий піксель»

Митець пропонує запровадити серію стилістично уніфікованих, максимально простих меседжів на сітілайтах та білбордах.

 Krolikowski Art – «Спогади про майбутнє: Hope on Board»

Kolikowski Art пропонують розмістити на білбордах та сітілайтах рекламу фантастичних технологій, котрі, незважаючи на свою нереальність, ймовірно з’являться в найближчому майбутньому.

 Борис Медведєв та Світлана Конопльова – «Місфреймінг Транспонування Концептуалізація»

Проект відштовхується він поняття фрейма як одиниці інформації, завдяки якій людина може прогнозувати своє майбутнє та вибудовувати подальшу поведінку.  Борис Медведєв та Світлана Конопльова пропонують зображувати на біглбордах та сітілайтах лише текст. Кожна людина може зчитувати текст повністю чи частинами, проте сприйняття у кожному випадку і для кожної людини буде відрізнятися.

 Оксана Казьміна – «Моє Місто»

Художниця у своєму проекті зобразила питання «Чи справді громадяни володіють рівними правами на публічне середовище?»

Обкладинка та зображення: Ізоляція