Міністерство охорони здоров’я розробило законопроект, згідно з яким скасовують посаду головного лікаря у медичних закладах, а натомість запроваджують дві нові: генеральний директор і медичний директор.

Згідно з проектом, який МОЗ висунуло на громадське обговорення, гендиректор медичного закладу виконуватиме лише управлінські функції та займатиметься адміністративною роботою, а медичні функції керівника покладатимуться на медичного директора. Зараз усі ці функції виконує головний лікар.

Зокрема, гендиректор (або директор) формуватиме бюджет, координуватиме роботу закладу, аналізуватиме його економічну ефективність, займатиметься стратегічним плануванням і залучатиме інвестиції.

У МОЗ зазначають, що до 2022 року обіймати цю посаду зможуть фахівці з гуманітарною освітою, правознавці, економісти, лікарі та управлінці, а після – лише претенденти з управлінською та менеджерською освітою у галузі «Управління та адміністрування» або «Публічне управління та адміністрування».

Натомість медичний директор займатиметься суто питаннями медицини, зокрема впровадженням сучасних методик діагностики та лікування, організацією медичної допомоги при надзвичайних ситуаціях, оцінкою якості надання медичної допомоги.

Головні лікарі, які вже уклали трудові угоди до набрання чинності новими правилами (1 січня 2019 року), працюватимуть за старою моделлю до терміну, визначеного у договорі. Після завершення терміну його дії головні лікарі зможуть пройти конкурс на обидві з нових посад.

 ПОсилання