YouTube створив інструмент у Creator Studio, який вимагатиме маркувати реалістичні відео, створені за допомогою штучного інтелекту.

Позначка маркування відображатиметься в розширеному описі до відео або на панелі відеопрогравача. Позначати контент потрібно, коли ШІ використали для заміни обличчя однієї людини на іншу, синтетично згенерували голос тощо, а також коли реальні світлини або відео штучно замінили.

Користувачам сервісу не потрібно маркувати контент, який є очевидно не реалістичним, анімованим, містить спецефекти, фільтри, навіть якщо його створили за допомогою штучного інтелекту.

YouTube також працює над оновленим процесом конфіденційності, щоб люди могли подавати запити на видалення створеного контенту за допомогою штучного інтелекту.

 

У січні сервіс заборонив діпфейки, повʼязані з неповнолітніми, жертвами злочинів, смертю чи насильством.

   

Компанія Meta створить команду для боротьби з дезінформацією й зловживанням ШІ напередодні виборів до Європейського парламенту, які відбудуться з 6 по 9 червня в усіх 27 країнах ЄС.