До Дня святого Валентина мережа супермаркетів «Сільпо» запустила оновлену версію сайту знайомств, де користувачі знайомляться через схожі смакові вподобання.

Вперше сайт знайомств запустили до Дня закоханих у лютому 2022 року. Він аналізує короткі відповіді користувачів на запитання про улюблені десерти, закуски або напої для побачення. Тепер на сайті також можна дізнатись любовне передбачення і поділитися з друзями у соцмережах.

 

 

Щоб отримати рекондацію пари, потрібно авторизуватися через Facebook та відповісти на сім тестових запитань. Наприклад, вибрати побачення, яке врятує настрій у дощовий день. Після наданих відповідей користувач отримує посилання на профіль у фейсбуці та фото своєї пари, сумісної щонайменше на 70%.

«Результат роботи сайту показав, що знайти свою пару через улюблену їжу іноді легше, ніж через фото чи опис профілю. Ми знаємо щонайменше дві історії закоханих, які познайомилися на нашому сайті та одружилися, а одне таке подружжя вже виховує дитину», – каже директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва.

   

Мережа супермаркетів «Сільпо» поглинула київський сервіс продажу й доставки овочів і фруктів Ovo. Ovo перевели роботу на волонтерські рейки після початку повномасштабного вторгнення, а комерційні замовлення поставили на паузу. Тоді ж засновники сервісу звернулися до «Сільпо» в «пошуках шляхів трансформації проєкту», коментують у Fozzy Group.