Маркетплейс заморожених страв «Вдома» запустила команда «Гудфуд Вдома». У сервісі можна замовити страви з київських закладів на зразок Musafir і «Китайського привіту» із доставкою всією Україною, розповідає The Village Україна співзасновник Олександр Гудков.

«На момент, коли мені прийшла ідея створення маркетплейсу «Вдома», нашому проєкту «Гудфуд Вдома» (сучасні замороженні страви власного виробництва з доставкою) було близько трьох років, і я думав, як його масштабувати та з локального київського проєкту зробити національним, зацікавити всі міста України, так прийшла ідея зробити маркетплейс «Вдома», – розповідає Гудков. 

Наразі сервіс працює в Києві, Львові й Дніпрі. Упродовж лютого доступ відкриють на всій території України, додають у «Вдома».

Одна з переваг сервісу – можливість замовити страви з київських закладів за межами Києва. «[Клієнт] робить замовлення на найсмачніші страви з легендарних ресторанів України (ми додаємо з кожного міста й області найвідоміших партнерів, це ресторани й локальні виробники), уже наступного дня отримує доставку додому. Усі страви приїжджають заморожені та з рецептами, які можна приготувати за 10–15 хвилин. У Львові вже можна скуштувати легендарні смажені пельмені цзяоцзи з куркою від «Китайського привіту», а в Дніпрі – чебуреки з ресторану «Мусафір».

Першим рестораном маркетплейсу став Meatbusters, що працює в Києві на лівому березі. «Це легендарний ресторан техаської кухні, – розповідає Гудков. – Хто хоч раз там був, знає їхні бріскет і ребра. А сьогодні на місяць ми доставляємо Україною сотні замовлень».

Наприклад, із Meatbusters можна замовити свинячі ребра (460 гривень за 450 грамів) і бріскет зі смокера (570 гривень за 450 грамів). У Musafir, зі свого боку, пропонують чебуреки і янтики з яловичиною (288 гривень за 360 грамів) і сарму (275 гривень за 300 грамів). А в Ponchyk Boy – мікс пончиків (545 гривень за 717 грамів).

Список закладів, які вже працюють із маркетплейсом «Вдома»:

  • Kasuteira
  • Eat Me At
  • Екоферма «Плай»
  • &JOY
  • Green Chef
  • Pasteis De Kyiv

Співзасновник Гудков, який також запускав сервіс для ресторанного бізнесу Expirenza, додає, що наразі сам обирає заклади для «Вдома»: «Я давно повʼязаний із ресторанами, багато їх знаю. Головне – це смак й унікальність страви, за якою майже завжди стоїть відомий і легендарний ресторан, – і додає: – Наш план – додати на платформу найсмачніші й відомі ресторани з кожного регіону України. Крім, власне, ресторанів, ми додаємо крафтових виробників, як-от Pasteis De Kyiv із їхніми легендарними тістечками або відоме сало із Львівської області».

 

 

Логістику організовують за прикладом компанії Amazon із розподільчими складами: «Ресторан готує для нас замовлення в комфортний для нього (тихий час роботи ресторану, коли немає часу пік) і доставляє на один із розподільчих складів. І, головне, ми робимо продажі й доставку до дверей клієнту по Україні.

 

Сервіс «Гудфуд Вдома» працює з 2020 року, він спеціалізується на корпоративному харчуванні й доставляє їжу додому. Раніше команда також запускала офлайн-магазини в Києві.