Мережа Novus змінює позиціювання, в його основі тепер буде меседж «робимо, бо любимо», розповіли в пресслужбі компанії.

Нове позиціювання виражатиме зміни, які відбулися всередині компанії з огляду на обставини воєнного часу, відзначають у мережі.

«За останні півтора року ми переробили ціноутворення і ставлення до товарів соціального призначення. Ми також переосмислили свою роль у житті наших клієнтів. Ми пережили велику трансформацію, коли працювали під обстрілами й під час блекаутів. Усе це дуже вплинуло на нас як на бізнес, на наші підходи до взаємодії з клієнтами. Тому зараз хочемо про це розповісти нашій аудиторії й загалом усьому ринку», – коментує директор з маркетингу мережі Novus Максим Бєлов.

Мережа змінює фірмовий стиль, а також стиль комунікації з клієнтами. У компанії кажуть, що останній буде «більш емоційним, відвертим і з інтелектуальним гумором».

«Нове позиціонування повністю відповідає нашому баченню мережі Novus як українського бізнесу, який усе робить з любовʼю до своєї аудиторії й до своєї країни», – відзначає Бєлов.

Novus також почала розвивати мережу магазинів «Хапайка» в сегменті жорстких дискаунтерів, у якому наразі лідирує «АТБ», пише Forbes із посиланням на генерального директора компанії Марка Петкевича.

Першу торгову точку формату відкрили в липні в селищі Крюківщина, а другий дискаунтер запустили в Києві на вулиці Березняківській. У магазинах представлені повсякденні товари низького цінового сегменту в кожній категорії.

   

Мережа Novus входить у литовську групу BT Invest. В Україні працює з 2009 року. У Києві мережа налічує 63 магазини, ще один планують невдовзі відкрити на вулиці Гарматній.