У профілі Instagram тепер можна додати до п’яти посилань, пише TechCrunch.

Користувачі зможуть додавати до своєї біографії лінки на онлайн-бізнеси, бренди, які вони хочуть просувати, чи посилання на свої сторінки на інших платформах.

Ця функція доступна й для звичайних, і для бізнес-акаунтів. Щоби скористатися нею, треба натиснути «Редагувати профіль», потім – «Посилання» й «Додати зовнішнє посилання». Після цього лінки можна перетягнути в потрібному порядку. Крім зовнішнього посилання, можна окремо додати лінк на Facebook за допомогою спеціальної опції (із заокругленим значком).

Meta загалом не накладає обмежень на посилання, але попереджає, що скануватиме їх, щоби перевірити, що вони відповідають правилам спільноти й не є шкідливими.

В Engaged зауважують, що посилання не відкривають відповідний вебсайт в окремому вікні браузера – їх видно всередині Instagram. Щоб відкрити певне посилання в браузері, треба в меню, де три крапки, натиснути «Відкрити в браузері».

Засновник Meta Марк Цукерберг назвав цю фунцію «ймовірно, однією з найбільш затребуваних». Видання припускає, що функцію не додавали через побоювання того, що користувачі витрачатимуть менше часу в Instagram і будуть переходити до іншого контенту. Також соцмережа може розглядати додавання лінків як конкурентну перевагу, бо, наприклад, у TikTok обмежує кількість посилань не для бізнес-акаунтів.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Наприкінці березня стало відомо, що в Instagram можна буде створювати колекції збережених дописів разом з іншими користувачами. Нову функцію Instagram можна розглядати як аналог групових дошок у Pinterest.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі