Готельний девелопер Артур Лупашко випустив книжку про український wow-cервіс. «Більше ніж сервіс» покаже бізнесменам, як мислити нестандартно, і розвіє упередження, що «сервіс – це дорого» або «сервіс – не на часі».

У книжці зібрали понад 30 реальних кейсів клієнтоорієнтованого та конкурентного бізнесу в Україні від провідних підприємців і відомих діячів, зокрема Михайла Федорова («Дія»), Володимира Поперешнюка («Нова пошта»), Євгена Клопотенка («100 років тому вперед», «Інші»), Дмитра Деркача («Планета кіно»), Дмитра Кримського (GoodWine), Дмитра Дубровського (Uklon) та інших. Випустив книжку видавничий дім punkt publishing.

Книжку можна придбати на сайті й водночас допомогти «Повернись живим» – 50 гривень із продажу кожного примірника перерахують до фонду. 

Автор книжки – Артур Лупашко – готельний девелопер, який будує світову мережу готелів Ribas Hotels, що складається з 28 готельних об’єктів і має пʼять власних брендів, а також керує командою понад 350 осіб і є засновником організації Ukrainian Hotel & Resort Association.

Цитата з книжки Анастасії Владичинської – засновниці Vladychynska Consulting та авторки першої в Україні школи сервісу kmbs.

Усі історії в «Більше ніж сервіс» дуже різні, але об’єднані головною метою – надихати та надавати мотивацію робити більше, ніж просто сервіс. Це «більше» – створювати унікальний клієнтський досвід і щиро турбуватися про клієнта.

«Герої, із якими я вас познайомлю у своїй книжці, – справжні фанати своєї справи, спілкування з якими створює незворотну трансформацію. Така трансформація сталася зі мною, і я щиро хочу, щоб їхні історії створення власних справ, успіхів і провалів, ставлення до команди, клієнтів і партнерів так само надихнули вас рухатися та зростати далі. Упевнений, для багатьох це видання стане настільною книжкою, де чи не кожна сторінка майорітиме позначками та нотатками на полях», – говорить Артур Лупашко.

Придбати «Більше ніж сервіс» 

матеріал підготовлено за підтримки punkt publishing