У листопаді 2021 компанія L’Oréal Україна переїхала в новий офіс. Він розташований у БЦ Mag.nett класу «А», що є найсучаснішим рішенням на ринку офісної нерухомості в Україні.

The Village Україна разом із L’Oréal Україна розповідають про те, як облаштувати сучасний простір для комфортної роботи та відпочинку, а ще стимулювати співробітників бути екосвідомими.

Новий офіс L’Oréal Україна в цифрах і фактах:

АДРЕСА: вул. Велика Васильківська, 139

Загальна площа офісу: 1 973 м2

Загальна площа Академії L’Oréal: 253 м2

Рік: 2021

Стиль інтер’єру: мінімалізм

Архітектурна студія: TABOORET DEVELOPMENT

Реалізація проєкту: Home Solutions

Співробітників: понад 270 в Україні, 85 400 – у всьому світі

Новий офіс L’Oréal Україна у цифрах і фактах:

АДРЕСА: вул. Велика Васильківська, 139

Загальна площа офісу: 1 973 м2

Загальна площа Академії L’Oréal: 253 м2

Рік: 2021

Стиль інтер’єру: мінімалізм

Архітектурна студія: TABOORET DEVELOPMENT

Реалізація проєкту: Home Solutions

Співробітників: понад 270 в Україні, 85 400 –по всьому світу

Сучасні бізнес-центр і дизайн 

Компанія готувалася до переїзду понад два роки, поки завершували будівництво БЦ Mag.nett і розробляли проєкт. Перед архітектурною студією «TABOORET DEVELOPMENT» і відділом Real Estate Групи L’Oréal поставили такі завдання: створити комфортний, інклюзивний простір із великим вибором зон для різних видів діяльності й оформити інтер’єр у мінімалістичному стилі в натуральних відтінках.

«Наші бренди та бізнес активно зростають, як і наші команди. Ми давно мріяли про нове приміщення та почали підготовку ще задовго до пандемії. Щиро раді відчинити двері в наш новий дім, який розкриває ідентичність L’Oréal, наші цінності. Ми створюємо красу, яка рухає світ, тому для нас важливо створити інтер’єр, що зображає чотири ключові елементи нашої діяльності: красу, співробітників, інновації та сталий розвиток»,

– каже Марк Савчук, генеральний директор L’Oréal Україна.

«Наші бренди та бізнес активно зростають, як і наші команди. Ми давно мріяли про нове приміщення та почали підготовку ще задовго до пандемії. Щиро раді відчинити двері в наш новий дім, який розкриває ідентичність L’Oréal, наші цінності. Ми створюємо красу, яка рухає світ, тому для нас важливо створити інтер’єр, що зображає чотири ключові елементи нашої діяльності: красу, співробітників, інновації та сталий розвиток»,

– каже Марк Савчук, генеральний директор L’Oréal Україна.

«Під час розробки та реалізації проєкту ми керувалися ідеєю, що офіс – це не просто робоче місце, а комфортний та естетичний простір. Ми приділили особливу увагу зонам для колаборацій, тому що віримо – там створюються найкращі ідеї. Комфорт складається з непомітних деталей, тому в нашій оранжереї налаштована імітація співу пташок!»,

– каже Ольга Загорна, менеджерка з адміністративної діяльності й організації безпеки робочого простору

Ергономічні меблі, оранжерея й «Академія L’Oréal»

Компанія дотримується підходу Activity Based Working в організації робочого простору, а це означає, що за співробітниками не закріплені місця, вони можуть працювати в будь-якій зоні офісу.

Окрім робочих зон, у новому офісі L’Oréal Україна є:

  • Оранжерея і бібліотека – для роботи, яка потребує тиші та зосередження
  • Сходи-подіум – для комунікації між командами
  • Кімната для релаксації та зона на терасі з краєвидом на інсталяцію Тріумфальної арки в ЖК «Французький квартал» – для відпочинку
  • IT-кіоск – для швидких запитів команді IT
  • Гральна кімната з консоллю
  • Розвинута інфраструктура поряд із БЦ

На другому поверсі БЦ розташована «Академія L’Oréal», де спеціалісти з навчання компанії проводять семінари для партнерів.

Офіс обладнаний сучасною оргтехнікою, має надшвидкий Wi-Fi 6-го покоління й усі умови для комфортного перебування людей з інвалідністю. Для організації робочих місць обрали ергономічні меблі Kinnarps зі Швеції та Vitra зі Швейцарії, а також локальних виробників. У приміщенні також встановили сучасну систему вентиляції та кондиціонування японського бренда Daikin та «розумні» ліфти від фінської компанії Kone.

«Під час розробки та реалізації проєкту ми керувалися ідеєю, що офіс – це не просто робоче місце, а комфортний та естетичний простір. Ми приділили особливу увагу зонам для колаборацій, тому що віримо – там створюються найкращі ідеї. Комфорт складається з непомітних деталей, тому в нашій оранжереї налаштована імітація співу пташок!»,

– каже Ольга Загорна, менеджерка з адміністративної діяльності й організації безпеки робочого простору

Екологічні методи проєктування та сортування сміття

Зобов’язання L’Oréal охоплюють цілі до 2030 року в межах програми сталого розвитку «L’Oréal в інтересах майбутнього» та мають на меті залучити всю її екосистему заради створення більш інклюзивного та сталого суспільства.

БЦ Mag.nett – єдина будівля в Україні, яка після завершення будівництва другої черги отримає сертифікат LEED Gold (The Leadership in Energy & Environmental Design). Ця сертифікація підтверджує застосування екологічних методів проєктування та будівництва. Система LEED розроблена Радою з екологічного будівництва США (USGBC).

Це відповідає баченню компанії, яка здійснює свою діяльність відповідно до стратегії сталого розвитку. Наприклад, Група L’Oréal значно зменшила кількість відходів – на 48% станом на кінець 2020 року в порівнянні з 2005. А ще зменшила обсяги друку в три рази в Україні.

«Шість брендів в Україні, як-от: Garnier, La Roche-Posay, CeraVe, Vichy, Kiehl’s, NYX PMU, вже запустили екологічні ініціативи із сортування й утилізації паковань після використання косметичних засобів. Також компанія запускає продукти з біорозкладною формулою, паковання з переробленого пластику, систему для повторного наповнення паковання продуктом і створила систему Water Saver, яка дозволяє скоротити використання води до 80% у салонах краси»,

– кажуть у компанії.

У новому офісі встановили контейнери для сортування відходів: побутових, пластику, скла, паперу, металу та батарейок. Компанія також заохочує співробітників не тільки сортувати сміття в офісі, а також паковання з-під косметичних засобів.

«Протягом локдауну ми відчували, як нам усім бракувало живої особистої комунікації. Також помічаємо, як нині команди раді бачити одна одну в офісі, навіть на відстані та в масці, тож живе спілкування – незамінна річ. Саме тому робочі місця не закріплюються за співробітниками, вони можуть обрати будь-яку локацію для роботи: в оранжереї, кімнаті з консоллю для ігор або ж на терасі з гарним краєвидом»,

– зазначає Тетяна Довжук, HR-Директорка L’Oréal Україна.

Як працює компанія L’Oréal в умовах карантину

З лютого 2021 року компанія працювала за певним, затвердженим заздалегідь, графіком: в офісі перебувало не більш як 50% загальної кількості співробітників, відвідування офісу зменшили до двох разів на тиждень.

Зараз більшість філій L’Oréal у всьому світі перейшли на гібридний формат роботи, згідно з яким співробітники мають можливість працювати з дому два рази на тиждень і з офісу – тричі на тиждень.


Матеріал підготовлено за підтримки