Футболки та патчі (нашивки на одяг) із айдентикою київського Житнього ринку випустив дизайнер Дмитро Ніколаєнко.

Айдентика стала переосмисленням стели, яка стоїть біля ринку, пише колишня менеджерка з розвитку Житнього ринку Христина Скрипка. Дизайнер створив її ще шість років тому, а зараз зробив елементом одягу.

Футболки у розмірах M, L та XL коштують 799 гривень, а патчі – 299 гривень.

Доставка з Естонії складатиме 8 євро. Половину прибутку передадуть на ЗСУ.

 Замовити


Раніше редакція The Village Україна розповідала про людей, які працюють на Житньому ринку.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі