Парфуми від Trip: Tych стають покупкою тижня на The Village Україна.

Новий київський бренд нішевої парфумерії Trip: Tych випустив свій перший аромат із тріади – Nenuphar. Він натхненний німфеєю. Так у народі називають жовту лілію, що квітне у водоймах улітку. Квінтесенція «українського лотоса» складена із знайомих і водночас екзотичних 14 нот, серед яких є сира земля, мох, горіх, ірис і тютюн.

Флакон парфумованої води Trip: Tych зроблений з авіаційного алюмінію – надміцного й надлегкого сплаву, створеного за технологією, яку застосовують для виробництва ювелірних прикрас.

Флакон для сухих парфумів можна носити на шиї як кулон, на руці або навіть на сумці: на ланцюжку є регулятор, який дозволяє змінювати довжину сотуари. Флакони багаторазові, можлива опція поповнення за передплатою.

Творці Trip: Tych планують випускати лімітовані серії й не приймають ідеї тиражування продуктів бренда.

Скільки: 6200 гривень – тверді парфуми, 6600 гривень – парфумована вода

Де: на сайті бренда Trip: Tych