Український мас-маркет бренд жіночого одягу JUL разом з етнографічним візуальним щоденником Ukrainian Folks Насті Івченко випустили спільний дроп.

Головним завданням колаборації стала інтеграція українського фольклору в сучасний контекст. Для цього JUL та Ukrainian Folks використали три українські народні пісні та один романс: «Несе Галя воду», «Ой, у вишневому саду», лемківську «Чом ти не прийшов» та «Чорнії брови, карії очі» романс авторства мовознавця Костянтина Думитрашка, який через широку розповсюдженість часто хибно вважають народною композицією.

Футболки з колаборації стають покупкою тижня на The Village Україна.

«Одного разу я помітила, як смішно музичні сервіси перекладають на англійську мову назви українських народних пісень та романсів. Я одразу подумала: чому б не перенести ці назви на більш зрозумілий для сучасної молоді формат — мерчевий одяг? Мені здається, що основна проблема роботи креативних індустрій з етнографічним спадком полягає в тому, що більшість обирає складний, застарілий спосіб донесення культурно-національної ідеї, який не є релевантним для молоді. Він навіть крінжовий, і тим самим викликає супротив. Ми з Юлею Логвін вирішили всю цю історію перевернути — можливо, занадто традиційні музичні композиції інтегрувати в сучасність. Ми не бачимо сенсу будувати старе на старому. Традиційному потрібна сучасна форма, інакше створене не відповідає ні минулому, ні сьогоденню», – коментує колаборацію засновниця Ukrainian Folks Настя Івченко.

Бренд JUL планує й надалі розвивати тему української традиційності. Засновниця бренду Юлія Логвін так коментує колаборацію: «Ми продовжуємо нашу перепрошивку традиційного українського через сучасність, тому що весь наш спадок можна трансформувати в молодіжну історію».

Колекція футболок складає десять різних кольорових варіацій.

До колаборації також увійшли дві махрові сумки — рожева з білою вишивкою Galya carries water та жовта з аналогічним написом блакитного кольору.

Скільки: 899 гривень

Де: на сайті бренду Jul