Попри те, що у країні запровадили карантин, аби зупинити поширення коронавірусу, деякі люди продовжують виходити на прогулянки у парки чи збиратися з друзями на пікніки.

Український бренд Metrique створив футболку зі слоганом «Stay Home» та закликає людей залишатися вдома і не виходити без зайвої потреби. Футболка стає покупкою тижня на The Village Україна.

«Ми переживаємо дуже непростий час і зараз як ніколи важливо донести меседж Stay Home максимальній кількості людей. Багато хто продовжує ігнорувати необхідність і важливість залишатися вдома. Всі, хто зараз вдома, дивляться на трафік машин і велику кількість людей на вулиці, і думають, що, можливо, їм теж не варто бити тривогу, а продовжити робочий графік і звичайні прогулянки», – коментують у бренді.

«Не варто думати, що якщо ви будете вдома, то втратите більше, ніж будь-хто. Нам необхідно разом витримати цей період, яким би складним він не здавався. Щоб зменшити важливіші втрати, які можуть виникнути найближчим часом. Важливішими, ніж робота і гроші, є життя людей», – розповідають у Metrique.

Де придбати: на сайті бренду.

Скільки: 500 гривень.