The Village Україна в рубриці «Молодий бренд» щомісяця розповідає про нових українських дизайнерів, де і чому варто купувати створені ними речі. У новому матеріалі – молодий бренд дитячого одягу Afyny.

 Підпишись на Telegram-канал Kyiv Looks про українські бренди

Історія бренду почалася, коли засновниця Наталія Фукс стала мамою. За словами дівчини, вона не знайшла жодного вітчизняного виробника дитячого одягу, який би влаштовував якістю та виглядом на 100%, тому вирішила створити бренд сама.

«Я не довго думала й майже не сумнівалася, чи вдасться. Із самого початку було зрозуміло, який вигляд повинен мати кінцевий продукт. Afyny – це результат любові до моєї доньки Поліни з першого погляду. Коли стала мамою, мені захотілось внести свою частинку краси у яскраве та безтурботне дитинство кожної маленької людини», – каже дизайнерка та засновниця бренду.

Назва марки Afyny походить з гуцульського діалекту, що означає «чорниця».

Спочатку бренд мав бути екофрендлі. Але, за словами Наталії, якщо повністю дотримуватись цієї політики, кінцева вартість продукту значно зростає. Матеріали органічного походження коштують дорожче, і їх потрібно замовляти дуже великими партіями. 25 000 штук – це мінімальне разове замовлення екопакетів, які розкладаються у компостному контейнері протягом 24 тижнів.

 Afyny

Дата заснування:

травень 2019 року

Виробництво: Львів

Де купувати: речі бренду можна придбати на його Instagram-сторінці або в магазинах Milk Kids на вулиці Великій Васильківській, 100 у Києві та «Пташеня» на вулиці Кульпарківській, 226 у Львові

Вартість:

ціни – від 440 гривень за боді та легінси, 1050 гривень – за сукню

«Ми спілкувалися з турецькими виробниками органічних тканин, які пояснили всю процедуру виготовлення. Виявляється, ніхто не приймає замовлення на органік з індивідуальним дизайном чи принтом меншого обсягу ніж 500 метрів одного кольору. З пакетами та сама історія – їх робить єдина компанія в Ізраїлі. Це зовсім інші обсяги виробництва», – розповідає дизайнерка.

Бренд усі речі виготовляє із сертифікованої органічної бавовни та обирає тільки дерев’яні ґудзики – з коркового та пальмового дерев. Пластик не використовують, а бірки та пакування виготовляють з паперу.

Над проєктом працює четверо людей: засновниця та дизайнерка бренду, модельєр-конструктор, графічний дизайнер і спеціаліст із комунікацій, який відповідає за Instagram. Усіма іншими процесами займаються аутсорс-працівники або компанії.

Бренд планує випускати нові колекції двічі на рік: весна-літо та осінь-зима. Крім цього, обіцяє представляти лімітовані лінійки та колаборації з іншими брендами.

Наприклад, для розробки індивідуальних авторських принтів для колекції Аfyny «весна-літо 19» бренд залучив ілюстраторку з Фінляндії, яка раніше співпрацювала з такими відомими брендами, як Tiny Cottons і Bobo Choses.

У колекціях представлено речі для хлопчиків та дівчаток. Одяг розраховано на дітей віком від трьох місяців до трьох років.