The Village Україна в рубриці «Молодий бренд» щомісяця розповідає про нових українських дизайнерів, де і чому варто купувати створені ними речі. У новому матеріалі – молодий бренд Platonic Love.

Текст: Софія Пилипюк, Наті Авдєєва

 Підпишись на канал про стиль KYIV LOOKS В TELEGRAM

Бренд заснувала Анастасія Машавець, коли повернулася до Києва з Барселони, де здобувала освіту в сфері моди.

«У мене на робочому столі завжди була папка з ідеями того, що мені хотілося б мати в гардеробі, але я не знаходила цього в продажу, тому зберігала собі картинки з планами одного разу пошити це для себе. У цій папці були і шкіряний шарф та тюрбан, і біла спідниця з шовку», – розповідає Анастасія.

Одного вечора вона з подругою, дизайнеркою одягу за освітою, вирішили викроїти такий шкіряний шарф. Обрізки тканини, що залишилася, подруга дизайнерки зав’язала як косинку. «Я тоді відразу подумала, що це має крутий вигляд, і з цією думкою ходила кілька днів, поки вся перша капсула не склалася в голові в одну історію. Так з’явилася перша колекція», – коментує дизайнерка.

Дата заснування:

Червень 2018 року

Виробництво: Київ

Де купувати: онлайн на сайті бренду або в шоурумі Lavra Gallery на другому поверсі

Вартість: від 1 250 гривень (за шовковий браслет з вишивкою) до 6 000 гривень (за об’ємний шарф з двосторонньої шкіри з вишивкою). Середня вартість за річ – 3 000 гривень

У першу колекцію входили: шарфи, косинки, тюрбани зі шкіри та шовкові міді- та міні-спідниці та браслети.

Усі вироби прикрашають тоненько вишиті фрази, наприклад: «everything you like I liked five years ago», «drunk texting – friendzone» чи «follow the сall of the discо ball».

Для виготовлення аксесуарів використовують натуральну шкіру і натуральний шовк. «Я розумію, що це поза розумінням екофрендлі, але шкіру купую в невеликих сімейних компаніях шкіряників у Барселоні, і це шкіра, яка залишилася після м’ясного виробництва, з усіма європейськими гарантіями його якості та гуманності. Я свідомо не йшла на використання екошкіри, яка по суті є пластиком, її виробництво і фарбування залишає шкідливий слід», – пояснює дизайнерка.

«Я намагалася створити вироби, які можна носити півжиття точно». Бренд обіцяє, що при активному використанні речі ставатимуть гарнішими, а самі моделі не виходитимуть з моди, цим будуть протистояти проблемам перевиробництва і fast fashion.

Своєю відмінністю від інших бренд вважає асортимент – шкіряні тюрбани та шовкові капюшони. «Мені подобається говорити про нього як про «бренд дивних речей», адже я люблю все дивне в хорошому сенсі слова – все особливе і неповторне», – ділиться Анастасія.

Наразі дизайнерка та засновниця самостійно працює над організацією бренду, інколи їй допомагає мама.

Невелике поповнення обіцяють навесні. Однак заміни старого асортименту на новий не буде, оскільки в основі бренду лежить концепція slow fashion, що означає – речі поза часом.