Тема відповідального споживання щороку набуває актуальності – усе більше світових брендів ініціюють створення екоколекцій, підтримуючи цей позитивний тренд. У квітні 2020 PUMA разом із британською компанією з перероблення пластику FIRST MILE створили колекцію спортивного одягу з вторинної сировини, а саме з переробленого пластику.

Перший дроп презентували в межах святкування Дня Землі, а після успіху колекції співпрацю вирішили продовжити. Наразі бренд і компанія з перероблення пластику створили другий дроп. До нього увійшло дизайнерське технологічне екіпірування для бігу та тренінгу, а також дві моделі функціональних кросівок.

У межах української промокампанії PUMA x FIRST MILE зняли відео з київськими локаціями. Героями ролика стали прогресивні українці, які сортують сміття та пропагують концепцію sustainability в щоденному житті.

The Village Україна разом із PUMA розкладають на полиці всі деталі відеоролика.

Про нову колекцію

Героїв, яких PUMA обрала для українського відео, об’єднує спорт і відповідальне ставлення до питань сортування пластику. Тож на відео вони в новій колекції під час своїх повсякденних тренувань.

Другий дроп від PUMA та FIRST MILE поєднав у собі чоловічі та жіночі штани, легінси, шорти, футболки, майки та куртки. З аксесуарів – кепки та поясні сумки. А також останню розробку лабораторії PUMA – кросівки UltraRide та LQDCell Method. Їх перевидали у виконанні з переробленої вторсировини.

Про процес створення речей

Процес збирання та перероблення пластику в FIRST MILE доволі довгий і складний. Спочатку люди, яких називають «збирачами», знаходять вторинну сировину. Після цього пластик прямує на станцію сортування. Далі його пресують у великі блоки, які вантажать у контейнери та відвозять на фабрику перероблення матеріалів.

Створюючи другу спільну колекцію, дизайнери PUMA надихалися трендами 90-х. Основними кольорами колекції стали яскраві Luminous Pink, Fizzy Yellow і Nrgy Blue.

Увесь одяг, взуття та аксесуари на героях відеоролика вже доступні для замовлення офлайн і в офіційному інтернет-магазині.

Там пластик очищають і перетворюють у пластикові «пластівці», які переплавляють у гранули, а гранули – у волокна або пряжу. Вони стають основою матеріалу, з якого створили нову спільну колекцію PUMA та FIRST MILE.

В Україні питання сортування та перероблення пластику просуває організація «Україна без сміття» та її засновниця Євгенія Аратовська. Метою бренда було не тільки показати власний продукт, а й звернути увагу українців на проблему пластикового засмічення та шляхи вирішення глобального «пластикового питання». Тому вибираючи партнера для запуску колекції, PUMA зупинила свій вибір саме на «Україні без сміття».

*Сортувальний центр «No Waste Ukraine» розташований у Києві за адресою Соперно-Слобідська 25/4. Тут усі охочі можуть відсортувати власні відходи й віддати їх на перероблення або утилізацію.

Про колаборацію FIRST MILE та PUMA

FIRST MILE – британська компанія, яка співпрацює з великими корпораціями та допомагає їм переробляти якомога більше відходів, мінімізуючи відправку на звалища.

Увесь зібраний пластик проводять через множинні етапи перероблення в гранули, з яких виготовляють надміцну синтетичну нитку. Ця нитка є основою спортивного продукту від PUMA. А завдяки дизайнерам бренда пластик отримує друге життя у вигляді речей із нової колекції.

Період розпаду пластикових залишків може сягати 1 000 років. Перебуваючи на звалищах, відходи отруюють ґрунт токсинами. За словами команди PUMA, їхня мета – показати, що отруєння чи порятунок планети від пластикових залишків – особистий вибір кожного.

Перша спільна колекція з FIRST MILE дозволила зібрати й переробити 1.9 мільйонів пляшок у якісні спортивні речі.

Про колаборацію FIRST MILE та PUMA

FIRST MILE – британська компанія, яка співпрацює з великими корпораціями та допомагає їм переробляти якомога більше відходів, мінімізуючи відправку на звалища.

Весь зібраний пластик проводять через множинні етапи переробки в гранули, з яких виготовляють надміцну синтетичну нитку. Ця нитка є основою спортивного продукту від PUMA. А завдяки дизайнерам бренду пластик отримує друге життя у вигляді речей з нової колекції.

Період розпаду пластикових залишків може сягати 1 000 років. Перебуваючи на звалищах, відходи отруюють ґрунт токсинами. За словами команди PUMA, їхня мета – показати, що отруєння чи порятунок планети від пластикових залишків – особистий вибір кожного.

Перша спільна колекція з FIRST MILE дозволила зібрати й переробити 1.9 мільйонів пляшок у якісні спортивні речі.

Про локації у відео

Героїв знімали у звичних для них місцях, де вони щодня пробігають свою дистанцію, ходять на роботу або проводять багато часу. Серед них: Поштова площа та набережна, вулиця Антоновича, улюблені кав’ярні та кафе, як-от Kachorovska, «Альтруїст», Coffee lover.

Основною локацією ролика стала станція сортування сміття «Україна без сміття». За словами команди, її обрали, щоб показати, що відповідальність не закінчується смітником. Разом з історією про відповідальність, вона починається ще у крамниці, коли ми щось купуємо. Що станеться з пластиковою пляшкою після використання або з одягом, який мені вже не потрібен?

Про героїв відеоролика

Про героїв відеоролика

У PUMA додають, що Україна, як європейська держава, має наслідувати глобальні тенденції щодо екологічної свідомості. Героями ролику стали люди, які власним прикладом доводять, що сортування має бути побутом, повсякденною звичкою. Кожен із героїв має власний досвід, безпосередньо пов’язаний із сортуванням, або активно пропагує sustainability в повсякденному житті та власному бізнесі.

Про героїв відеоролика

У PUMA додають, що Україна, як європейська держава, має наслідувати глобальні тенденції щодо екологічної свідомості. Героями ролику стали люди, які власним прикладом доводять, що сортування має бути побутом, повсякденною звичкою. Кожен із героїв має власний досвід, безпосередньо пов’язаний із сортуванням, або активно пропагує sustainability в повсякденному житті та власному бізнесі.

Героями відео стали:

Євгенія Аратовська, засновниця громадської організації «Україна без сміття»;
Андрій Баштовий, головний редактор медіа The Village Україна;
Анна Андрієнко, власниця кафе «Альтруїст»;
Марина Батуринець, засновниця школи комунікацій Bazilik і медіа Bazilik media;
Йова Ягер, засновниця студії дизайну YOVA YAGER design.

Матеріал підготовлено за підтримки PUMA