Київська креативна студія Twid випустила upcycle-дроп, речі для якого відбирали на барахолках і секондах.

До дропу ввійшли футболки, лонгсліви й куртки. У речах змінили крій, фурнітуру, підкладку, колір, додали вишивку або інші елементи. Серед принтів – напис «Лють», який раніше фігурував у серії постерів Twid, атрибути студії й інші «цікаві деталі», кажуть у команді. Там додають, що деякі речі «буквально були створені в колаборації зі штучним інтелектом».

 

Ідея колекції належить креативному директору Twid  Алексу Твіста. «Для нас це було дослідження того, як за допомогою невеликих змін, як от форма комірця чи поява нових контрастних елементів, можна змінити контекст використання тієї чи тієї речі, як це впливає на сприйняття одягу брендинг», – коментує Алекс Твіста.

Темою колекції став стан крихкості й відновлення: «Він виступає не тільки фізичним об’єктом, а й метафоричним символом до того, що відчуває кожен із нас: утому й хвору бадьорість, але попри все віднаходження сили на пошук нових сенсів і боротьбу», – додають у команді.

Усю колекцію студія роздала партнерам і друзям за благодійні донати, тому зараз речі не можна придбати, але в січні 2024 року студія планує випустити ще один лімітований дроп. Колеція буде благодійною, збиратимуть на дрони для військових.

   

Twid – креативна студія з Києва, яка працює з компаніями нової економіки і створює для них стратегію, дизайн-систему, комунікацію й вебпродукти. Студія, зокрема, розробила ребрединг для рекламної агенції Лондона й найбільшої криптобіржі Іраку.

Крім того, разом із британською Red Bee Creative студія Twid запустила платформу Twïnning для співпраці між українськими й світовими креативними агенціями. Також у серпні 2023 року студія створила кампанію «Вже час повертатись», щоби повернути додому українців, які виїхали за кордон через повномасштабну війну.

Фото: Віка Темнова