Польський бренд жіночого одягу й аксесуарів Greenpoint вийде на український ринок у 2024 році, пише Forbes із посиланням на представників компанії Retail & Development Advisor (RDA), що виступає агентом Greenpoint в Україні.

Україна стане першим закордонним ринком бренда з фізичними магазинами, відзначає видання. Рішення про вихід на український ринок ухвалили, зокрема, з огляду на те, що польські бренди й онлайн-магазини «демонструють хороші результати» в Україні, кажуть в RDA.

Компанія відкриватиме магазини за франшизою. За рік планують запустити 20 точок продажу, здебільшого в торговельних центрах. Спочатку магазини Greenpoint зʼявлятимуться в Києві й західних областях, водночас компанія заявляє, що готова відкривати офлайн-простори в містах із населенням від 30 тисяч людей.

Бренд визначає свою цільову аудиторію як жінок віком 30+, які віддають перевагу класичним, стриманим й універсальним фасонам одягу, відзначає Forbes. Окрім кежуал-речей, випускають спортивну лінійку й домашній одяг, колекції оновлюють двічі на рік.

На українському ринку Greenpoint конкуруватиме з вітчизняними брендами Vovk і Must Have, а також із німецьким Orsay, вважають в RDA.

   

Шведський бренд H&M відновить роботу в Україні наприкінці листопада – на початку грудня. Відкриють п’ять із шести магазинів, що розташовані в київських ТРЦ Retroville, Lavina Mall, Respublika Park, Dream Town, River Mall й у львівському Victoria Gardens.