Київський бренд Syndicate випустив осінню колекцію.

«Її ідея – відсутність віку, вічна молодість, повага й сильний звʼязок між поколіннями», – пишуть у команді.

Під час створення бренд надихався модою Східної Європи 1980 років.

У колекції використана техніка upcycle: жилетки дропу створені з уже вживаних тканин.

Від «батьків» бренд взяв класичні силуети, які обʼєдналися з сучасним кроєм й оверсайз-формами від «молоді», каже дизайнерка Іра Василевська.

 

 

Перший дроп колекції складається з понад 20 одиниць. Класичні брюки широкого крою, подвійні сорочки й футболки з перекладами листівок із месенджерів.

«Листівки стали всім відомим способом комунікації між поколіннями та своєрідним їх обʼєднанням», – каже Іра Василевська.

Придбати колекцію можна на сайті.