Бренд Omelia випустив дроп на підтримку ЛГБТ-спільноти під назвою «Переможе любов».

Дроп випустили для того, щоб привернути увагу до пригнічення прав і свобод ЛГБТ+ ком’юніті. В Omelia зауважують: «Війна руйнує не тільки міста й людські долі, війна змінює та прискорює всі процеси в суспільстві».

До дропа ввійшла біля сорочка з великим серцем, вирізаним на спині, й декором у вигляді маленьких троянд, що викладені у вигляді серця. Більша частина цих троянд білого кольору, інші – кольорові. Унісекс-сорочка доступна в стандартній розмірній сітці й оверсайз.

Засновник бренда зізнався: «Мене звати Костянтин Омеля, і я гей. Можливо, це і є мій перший публічний камінг-аут. Я хочу заявити про те, що все своє життя я відчуваю себе вигнанцем із суспільства за ознакою причетності до ЛГБТК+ спільноти. Я не маю достатніх прав, щоб жити тим життям, яким хочу. Необхідні зміни в законодавстві й більше інформації про те, хто такі ЛГБТК+, бо незнання викликає агресію в суспільстві. Нехай ця сорочка у вашому гардеробі говорить про вашу позицію й цінності».

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Редизайн-бренд Omelia створили в Києві у 2020 році. Він прагне «підвищити рівень толерантності й прийняття серед аудиторії», не розділяючи людей за зовнішністю, тендером і расою. Omelia перероблює вінтажні й стокові сорочки.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі