Аватарів у метавсесвіті компанії Meta можна буде одягти в речі українського бренда DressX, пише Vogue Business. Український бренд буде представлений нарівні з Balenciaga, Prada та Thom Browne, які стали партнерами Meta минулого місяця.

Одяг для аватарів коштує від $2,99 до $8,99, Meta також пропонуватиме безкоштовні опції. Користувачі зможуть використовувати аватари в Instagram, Facebook, Messenger і Quest (VR-відеоігри), які належать Meta, для стікерів, повідомлень та публікацій у стрічці.

Аватари Meta вже представлені у США, Канаді, Таїланді та Мексиці та з часом будуть доступні в інших країнах.

DressX випускатиме нові колекції щомісяця, також платформу бренда зможуть використовувати незалежні дизайнери. 

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


DressX – український бренд віртуального одягу, який заснували у 2020-му Дарʼя Шаповалова та Наталя Моденова. У каталозі бренда – чоловічий і жіночий одяг, сукні, взуття, а також прикраси.

У лютому рекламу DressX показували на центральній площі Нью-Йорка Таймс-Сквер.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі