Київський художник Вова Воротньов і засновник «Схеми» Слава Лепшеєв запустили бренд одягу Samopal International. Його мета – поширити у світі вуличну культуру Києва.

«Ми не робимо «український продукт»: у нас не росте бавовна. Ми користуємось американським лайфстайл кроєм. Однак ми демонструємо світу український, київський спосіб мислення», – пояснює Воротньов.

До першої колекції проєкту ввійшли футболки унісекс з принтами, які переграють ті чи ті популярні назви, знаки або символи.

«У межах Samopal International ми вдаємося до дадаїстської гри зі знаками, якими оточена сучасна людина. Використовуючи упізнаваність глобального корпоративного таврування, ми, вандалізуючи це, привносимо фольклорну інваріантність, карнававльне переосмислення й водночас будуємо уніформу нової критичної ідентичності», – кажуть творці бренду.

У планах бренду розширення асортименту та створення платформи для співпраці з локальними та світовими іменами на базі київського контексту.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Фото: Samopal International