Київський бренд одягу Sil разом з #newkyivlogo презентували футболки з альтернативним символом Києва – листком каштана.

«Футболка для локалів, які пишаються новим Києвом, бачать і створюють ініціативи, фестивалі, відкривають простори, трансформують місто, відкривають його для себе та гостей», – розповідають в Sil.

Логотип розробили дизайнери Дмитро Буланов та Катя Яцушек. Всередині футболок надруковані чотири меседжі ініціаторів – чим Київ є для кожного з них.

Перший наклад футболок продали за два дні, а через місяць планують створити чорну футболку з логотипом.

Вартість футболки – 500 гривень. Її можна буде придбати у шоурумі бренду на вулиці Кожум’яцькій, 12-Г, у магазині «Всі.Свої» на вулиці Хрещатик, 27 та на сайті бренду.

  Підпишись на Telegram-канал Kyiv Looks про українські бренди

Фото: Наталя Азаркіна