Фестиваль Гешефт Garage Sale у колаборації з художницею Машою Ревою і сценаристкою Ніною Дмитрієвою створили колекцію речей, щоб привернути увагу до боротьби з раком молочної залози.

На речах зображена оголена жіноча фігура з руками біля грудей. Головне гасло проекту – «Не проґав перший дзвінок».

Вартість футболок і круглої сумки – 500 гривень, значка – 150 гривень, стікерів – 40 гривень, листівок – 20 гривень.

Речі можна придбати на весняному Гешефті 4-5 травня в Зеленому театрі в Одесі чи на сайті фестивалю.

Зібрані кошти будуть спрямовані у благодійний фонд «Квітна» на новітнє обладнання до Національного інституту раку.

 Підпишись на Telegram-канал Kyiv Looks про українські бренди

Фото: Гешефт Garage Sale