Бренд Kenzo та Всесвітній фонд дикої природи випустив колекцію одягу, присвячену Всесвітньому дню тигра, пише Hypebeast.

Колекція складається з футболок, лонгслівів та бомберів з органічної бавовни. Лімітована колекція поки доступна лише у Ginza Store в Токіо. Всі отримані з продажу гроші підуть на відновлення популяції тигрів, яких залишилось менше ніж 4 тисячі.

На кожній футболці є QR-код, який можна просканувати й дізнатись історію тигра, якому художник присвятив свій принт.

Над колекцією працювали чотири художники та дизайнера із Камбоджі, Сінгапура, Малайзії та США. Команда побувала у Камбоджі, де вони ознайомились із проблемою знищення тигрів.

Колекція була створена спільно із компанією Heineken Tiger Beer та Всесвітнім фондом дикої природи.

Фото та обкладинка: Kenzo