Студенти КНЕУ створили проєкт «Творча Ба», де зібрали бабусь, які в’яжуть стильні аксесуари. Бренд створили на базі соціально-підприємницької організації Enactus, яка займається соціальними проєктами. Ми запитали в студентки Катерини Мислицької, яка є співініціаторкою проєкту, як прийшли до такої ідеї та як працює бренд.

Як з'явилася ідея?

Коли я виходила з метро, то часто бачила бабусь, які продають квіти, овочі та фрукти чи в’язані вироби. Я задумалася, щоб перенести їхню працю в інтернет. І щоб не доводилося витрачати свої зусилля, здоров’я, яке вже через вік не таке сильне, як у молодих людей. Стояти в пішохідних переходах, на вулицях і все це продавати – складно. Тому вирішили реалізувати проєкт в інтернеті. Але через те, що бабусі самі цього зробити не можуть, бо освоїти інтернет для них складно, ми взяли організаційні питання на себе.

Проєкту «Творча Ба» вже понад пів року. Наша місія: «Зморшки повинні бути лише там, де була посмішка».

Як це працює

Працюємо ми з бабусями так: даємо їм завдання зв’язати щось, надсилаємо нитки, матеріали. З бабусями зустрічаємось, якщо є така можливість, привозимо нитки та показуємо фотографії з референсами. Якщо немає можливості зустрітися – зідзвонюємося або надсилаємо фото. Буває, що в бабусь немає смартфона – у такому випадку надсилаємо фото на телефони онуків або видруковані світлини поштою.

Далі вони в’яжуть, ми забираємо, фотографуємо, розміщуємо на інстаграм-сторінці та фейсбуці (в інстаграмі працює більш активно). Людина купує, а ми переводимо бабусі гроші. Або, якщо в бабусі є готовий виріб – ми його в одному ексклюзивному варіанті викладаємо на сторінку, і в покупця є можливість його придбати.

Що можна купити

Раніше в нас були шопери ручної та машинної вишивки. І ми збираємося повернути шопери ручної вишивки навесні, тому що вони мали найбільший попит. Чорні зараз вишиваємо. Також восени продаватимуть в’язані косинки. Оскільки зараз зима, то найактуальнішими товарами є в’язані балаклави.

Бабусь шукаємо в переходах, на форумах або просимо онуків, щоби надсилали контакти своїх.

Ціни на вироби залежать від ниток, розміру та дизайну: рукавички – 490 гривень, балаклави від 650 гривень, капори від 680 гривень.