The Village Україна продовжує підбивати підсумки року. Пригадуємо, яку косметику ми обирали 2018-го.

 Підпишись на канал про стиль KYIV LOOKS В TELEGRAM

Волога шкіра


Якщо кілька сезонів тому в моді був ефект мокрого волосся, то цьогоріч усі говорили про вологу шкіру (dewy skin). Ті, хто прагнув миттєвого результату, імітували цю вологість за допомогою мейкап-засобів: хайлайтерів, люмінайзерів і праймерів. Інші ж намагалися досягти довготривалого ефекту за допомогою догляду, акцентуючи увагу на глибокому зволоженні. Співзвучним dewy skin був корейський тренд glass skin – мода на гладку, помітно зволожену та майже прозору, як скло, шкіру.

Після тривалого захоплення матовими помадами світ знову згадав про блиски – must have початку 2000-х. У травні колекцію блисків Lust Gloss випустила відома британська візажистка Пет МакГрат; схожі запуски були у гігантів Lancôme і MAC. Завдяки вдосконаленій формулі блиски нового покоління стали менш липкими та витривалішими за своїх попередників. Є підстави вважати, що 2019 року попит на них зростатиме: за звітом Pinterest, кількість запитів на glossy makeup (макіяж із використанням блисків для губ і повік) збільшилася на 89%.

Блиски для губ


Нюдові парфуми


Diptyque Fleur De Peau

Не встигли ми звикнути до слова «нюдовий», як воно стало стосуватися не лише макіяжу, а й парфумерії. Мова про аромати, що підкреслюють природний запах нашої шкіри, – композиції з нотами мускусу, ірису та амбри на кшталт Diptyque Fleur de Peau та Miller Harris Peau Santal.

Miller Harris Peau Santal

Образ Ріанни на обкладинці вересневого Vogue UK міг би ознаменувати камбек брів-«ниточок», та його все-таки не сталось. Якщо залишити осторонь інстаграм-експерименти на кшталт уквітчаних брів і брів у формі німба, у 2018-му в моді була природність.

Експерименти із бровами


Євгенія Янишева

візажистка-стилістка


«Абсолютно точно відходить у минуле тренд на чіткі графічні брови. На б’юті-тенденції відчутно впливає азійський ринок, тому більш актуальними стали брови, прямі за формою та м’які в промальовці. Активний спосіб життя диктує моду на простіше та натуральніше оформлення обличчя. Відповідно, ми стали використовувати менше продуктів для брів, залишаючи пріоритет за гелем – кольоровим або прозорим. Також набирає популярність процедура перманентної фіксації волосків брів».


Глітер і шимер


2018-й став роком, коли блискітки перекочували зі святкового мейкапу до щоденного. Тепер ми носимо тіні з ефектом металік в офіс, фарбуємо губи голографічними блисками та вчимося використовувати люмінайзер для тіла, як це робить Ріанна. Мабуть, найбільш екстремальним виявом цього тренду став показ бренду Giambatista Valli: обличчя моделей, які вийшли на подіум, були суцільно вкриті глітером. Додавати блискітки почали й до засобів для догляду за шкірою – наприклад, до масок Glamglow і Too Faced.

Cruelty-free косметика


Рух за відмову від тестування косметики на тваринах набирає обертів – і не лише в Україні. До інді-марок, які не проводять таких експериментів, поволі приєднуються великі компанії. Цього року сертифікати, що засвідчують cruelty-free статус виробника, отримали бренди Dove і CoverGirl.

Колд-брю, підсмажений кокос і ванільний чай-лате – із цьогорічних hair-трендів, натхнених напоями та десертами, можна було б скласти меню.

«Їстівні» кольори волосся


Тетяна Журбенко

топ-майстер арт-колор-студії WOOW!


«Їстівні» поєднання відтінків справді увійшли в моду. До нашої студії часто приходили із запитами на «полуничний» блонд, карамельні та глибокі шоколадні відтінки. Окрім того, актуальним був холодний «крижаний» блонд. Якщо ж не прив’язуватися до конкретних кольорів, основний тренд останніх кількох сезонів – плавний перехід від одного кольору до іншого».


Макіяж, витриманий в одному кольорі, почали обговорювати ще 2017-го, однак цього року тренд вийшов за межі подіумів і червоних доріжок. Рожеві губи та рум’яна, персикові тіні та блиск, smoky eyes і помада відтінку бургунді – мабуть, найбільш популярні комбінації 2018 року.

Фото: 1 – Fenty Beauty; 2, 3 – Lancôme; 4 – Diptyque; 5 – Miller Harris; 6 – Glossier; 7 – Vogue UK; 8 – Glamglow; 9 – NYX: 10 – CoverGirl; 11, 12 – WOOW!; 13 – Fenty Beauty; обкладинка – Анна Шакун.