Бренди Pepsi та Puma істотно вплинули на світову поп-культуру. На честь святкування 50-річчя культової моделі кросівок Suede вони збирають однодумців у серії заходів SMALL TALKS. Розмови про одяг молодості, його вибір та потяг до ретро-стилю тепер.

Денис Келеберденко, креативний директор BBDO, та Женя Білозєров, блогер і саундпродюсер, стали героями другої зустрічі. Разом з модератором Андрієм Баштовим вони поговорили про шопінг у дитинстві, найдорожчі речі в гардеробі та сприйняття моди.

Денис Келеберденко

Женя Білозєров

Шопінг у дитинстві та перші свідомі покупки

Денис Келеберденко,

креативний директор BBDO

У дитинстві бабуся водила мене на базар. У Запоріжжі це була «стометрівка». Найбільш хайповими тоді були джинси MONTANA, светр із написом «Boys» і джинсова куртка Levi’s.

У той час майже не було справжніх брендових речей, були підробки. Всі «левайси» і «пуми» шили в Одесі.

Мої перші справжні кросівки Puma привезла бабуся з Угорщини. Це була тенісна пара. Я їх і взимку носив, хоча вони призначалися для гри на штучному покритті.

У 20 років почав купувати одяг, який мені підходить. Першою свідомою та самостійною покупкою був бордовий шовковий піджак – пішов у ньому на концерт панк-гурту.

Женя Білозєров,

блогер і саундпродюсер

У дитинстві мама вирішувала, що я вдягатиму. Ми ходили на базар «Барабашово». На одній картонці ти стояв, а іншою тебе прикривала продавчиня.

У мої шкільні роки популярним був тектонік. Багато хлопців ходили у великих кросах та вузьких джинсах.

Першою свідомою покупкою стала картата червона сорочка – я фанат стилю «дроворубів».

Коли почав заробляти самостійно, сказав, що одягатимуся, як хочу. Тепер дружина допомагає обирати луки, жінки краще розбираються в одязі.

Денис Келеберденко

Є дуже старі джинси Levis Engineered, у них боковий шов іде по діагоналі, дуже зручні. Із задоволенням носитиму, коли на них повернеться мода.

Непрактичні, улюблені та найдорожчі речі в гардеробі

Денис Келеберденко

У мене є дуже важкі й цупкі джинси. Їх можна поставити на підлогу. У цих джинсах боляче ходити, але вони мені подобаються.

Маю рідкісні кросівки – Puma Disc Blaze 2015 року. Вони зелено-чорно-білі.

У мене всі речі улюблені, неулюблених майже немає. Є дуже старі джинси Levis Engineered, у них боковий шов іде по діагоналі, дуже зручні. Із задоволенням носитиму, коли на них повернеться мода.

Женя Білозєров

У дитинстві паришся, щоб було красиво, а з віком – щоб було практично і комфортно.

Маю джинсову чорну куртку за 35 000 гривень, пошиту на замовлення. На спині половина мого обличчя і половина обличчя Майкла Джексона. На одному рукаві написано «M. Jackson», на другому – моє ім’я.

У мене є багато важливих речей, які мають історію. Завдяки Pepsi в кінці травня була зустріч із Дуо Ліпою, яка відкривала фінал Ліги чемпіонів. Я купив звичайну білу футболку, щоб вона на ній розписалася. Це дуже цінна річ, оскільки мені подобається її творчість.

Стилі проникли один в одного

Про вибір речей і моду

Денис Келеберденко

Нестачу вибору в дитинстві я компенсую колекціонуванням – збираю кросівки, які мають лімітований тираж. Вони з часом зростають у ціні, стають вінтажними.

У будь-якої речі, яку ти вдягаєш чи якою користуєшся, має бути сенс, історія, конкретні цінності.

Стилі дуже проникли один в одного. Це нормально, так і виникають колаборації – на межі поєднання стилів.

Актуальність твого вигляду дає відчуття, що ти живий. Розумієш, що ти разом з усіма, а не десь окремо перебуваєш.

Женя Білозєров

Я обираю речі, які впадають в Очі. У мене є яскраво-жовте худі з написом «головокружительный». Блогер має привертати до себе увагу.

Я не розумію таку річ, як мода – коли хтось тобі каже, що треба носити. Людина має одягатися так, як відчуває, не йти за трендами.

Колись до костюма хотів взути кросівки, дівчина сказала, що так некрасиво. Тепер це прикольно, коли ти поєднуєш класику та кежуал.

Важливо, щоб в одязі я почувався комфортно. Для мене як блогера це тоді, коли мій одяг викликає реакцію в людей.

Женя Білозєров

Я не розумію таку річ, як мода – коли хтось тобі каже, що треба носити. Людина має одягатися так, як відчуває, не йти за трендами.

PUMA x PEPSI

PUMA та Pepsi оголоcили про ексклюзивну колаборацію, присвячену 50-річчю іконічної моделі замшевих кросівок PUMA Suede. Колекція Suede 50 PUMA x PEPSI – це вічна класика, яка відповідає сучасним трендам.

У колекції також представлені штани, футболки та худі у синьому, червоному, сірому та білому кольорах.

Колекція Suede 50 PUMA x PEPSI доступна у всьому світі в магазинах Puma.

Матеріал підготовлено за підтримки

 
Щоб сторінка завантажувалася коректно, рекомендуємо відімкнути Adblock у браузері.