Дизайн-бюро Spiilka створить єдину систему дизайну для українських професійно-технічних закладів освіти, щоб сприяти зміні іміджу профтехосвіти, повідомляють у Міносвіти, де ініціювали створення єдиної айдентики.

Проєкт триватиме до квітня й матиме три основні етапи: презентацію дизайн-концепту, розроблення UX- і UI-концепту й дизайну, фінальну презентацію бренд-буку. Далі брендбук протестують на десяти обраних закладах профтехосвіти й поширять на решту профтехів країни.

Айдентика й сайт – перші точки контакту із закладом освіти, тому вони мають бути сучасними й привабливими, каже заступник міністра освіти і науки Дмитро Завгородній. Більшість логотипів і сайтів заклади освіти робили власноруч, але важливо, щоб символи цих закладів трансформувалися разом із ними, додає він.

Айдентиці хочуть «надати настрою сучасної якісної освіти», технологічності й руху створення, коментує дизайн-архітектор Spiilka Володимир Смирнов. За його словами, зараз у закладах профтехосвіти хочуть на логотипі показати передусім спеціалізацію профтеху, натомість дизайн-бюро хоче відійти від цього, «викрутити сміливість у кольорах і формах», але й поставитися з повагою до спадщини й знакових елементів.

Щоби зрозуміти цінності цільової аудиторії – учнів профтехів – команда Spiilka вже провела глибинні інтерв’ю, дослідила наявні сайти профтехів і поспілкувалася з директорами пілотних закладів, які першими адаптують дизайн.

   

Дизайн-бюро Spiilka разом із креативним агентством Fedoriv створили бренд «Дії» – «держави в смартфоні».

   

Попит на робітничі спеціальності почав зростати в Україні після початку повномасштабної війни. У 2024 році хочуть створити 100 навчально-практичних центрів (майстерень) на базі закладів професійної освіти й обладнати їх для майбутніх фахівців, які можуть посприяти відбудові країни.