В Україні презентували «фруктову» кампанію, де кожен фрукт ілюструє певний вид насильства.

Організатори кампанії розповідають, що більшість жінок, які зазнають насильства, не асоціюють себе із цими образами. Традиційно уявлення про насильство зводиться до погано загримованих жінок у синцях і супроводжується чорними кольорами. Але насильство найчастіше не є таким очевидним.

Автори кампанії використали яскраві кольори та образи фруктів для підвищення обізнаності про чотири види насильства: психологічне, фізичне, сексуальне, економічне.

Організатори прагнуть привернути увагу до проблеми насильства тих жінок, які сумніваються та думають «у мене все ж таки не все так погано».

Кампанію реалізують платформа психотерапевтів Rozmova та агенція Connection Agency.

Кампанію можна буде побачити на вулицях Києва, у метро або ж на сайті.

Кампанія відбувається в рамках цикла заходів, приурочених до міжнародної акції «16 днів проти насильства».

 

Впродовж року до Київського міського Центру гендерної рівності, запобігання та протидії насильству надійшло 4 324 звернення з питань домашнього насильства. Це майже на 67% більше, ніж за весь 2022 рік.