Платформа автоматизації ресторанів Choice запускає в Україні пілот послуги Glovo On Demand. Це дозволить закладам, які не працюють із Glovo, користуватися послугами їхніх курʼєрів.

У такий спосіб бізнес зможе заощадити втричі більше коштів, повʼязаних із доставкою, каже співзасновник Choice Володимир Оляніцький. Заклади сплачуватимуть із Glovo On Demand фіксовану суму, тимчасом як Glovo працює з ресторанами за відсоткову комісію.

«Сервіс дозволить навіть невеликим ресторанам без значних витрат створити інфраструктуру з доставкою», – кажуть у Choice. Крім того, це має зекономити їм до 40% часу, оскільки послуга автоматизує процес оброблення замовлень.

Україна стала одним із тестових ринків для послуги Glovo On Demand. Якщо результати виправдають сподівання, то інтеграцію можуть запустити і в інших країнах світу.

Перемовини між Glovo й Choice тривали близько року. Сервіси вже співпрацювали до січня, але лише для передачі замовлень із застосунку сервісу до ресторану.

  

Choice – стартап, який заснували Володимир Оляніцький й Олексій Ільяшу 2020 році під час пандемії COVID-19. Це платформа, що дозволяє створити власні онлайн-меню, сайти й застосунки, а також розвивати доставлення їжі.

обкладинка й фото: Choice