Мережа супермаркетів «Сільпо» почала співпрацювати з системою рейтингу вин Vivino

Пілотну програму запустили в торгових залах 37 магазинів «Сільпо», вина з найвищою оцінкою у Vivino розмістять на стенді «Власного імпорту». Якщо проєкт буде успішний, то в листопаді його розширять на 250 супермаркетів мережі.

«Цікавим і вартим уваги» за шкалою Vivino вважають вина з оцінкою 3,7 бала й вище, кажуть у «Сільпо». Щоби дізнатися рейтинг, потрібно просканувати етикетку на пляшці у застосунку Vivino.

«Ми бачимо, як гостям інколи складно зорієнтуватися у винному асортименті. Вибір потребує часу й не кожен хоче спілкуватися з сомельє», – каже керівниця напряму вин «Сільпо» Анна Пекер.

  

Vivino – це безкоштовний застосунок і система рейтингу вин, яка базується на думках поціновувачів напою. Українські користувачі входять у топ-20 застосунку за кількістю сканувань.