Третина українців вживає пиво щомісяця, свідчать результати дослідження маркетингової агенції Grape і команди Durnev Sales.

Під час дослідження майже 7,5 тисячі людей запитали про їхні вподобання, як-от: бренди, смаки й інші фактори, що впливають на вибір напою.

Щотижня пиво вживають 30% опитаних, ще 26% роблять це декілька разів на тиждень. Варіант «не вживаю пиво» обрали 4% опитаних. Серед тих, хто не вживає, досить популярні аргументи: «не вживаю з початку війни» й «не буду вживати до перемоги», відзначають у маркетинговій агенції.

Із брендів найчастіше обирають Corona (25,6%), Hoegaarden (21,1%), «Перша приватна броварня» (19,2%) і «Львівське» (18,1%).

Окрім них, в опитуванні лідирували ще 12 пивних брендів, серед яких Stella Artois, Carlsberg, Hike, «Уманьпиво», «Чернігівське», «Оболонь», Varvar, Warsteiner і «Жигулівське».

Серед сортів і видів пива лідирує світле пиво: його обирають 46,5% опитаних. На другому місці – нефільтроване (28,3%), на третьому – темне (17,1%). Пиво з ароматизаторами чи з різними смаками подобається лише 0,5% респондента.

Купують пиво найчастіше в супермаркетах, спеціалізованих магазинах чи магазинах біля дому. Серед опитаних 64,5% п’ють пиво вдома, а в закладах чи пивоварнях це роблять лише 1,1% респондентів, відзначають у Grape. 

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


У 2022 році українці стали у 1,5 раза частіше замовляти мексиканську кухню, свідчить річна статистика Glovo. А по всьому світу на 57% зріс попит на вегетаріанські страви.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі