Boiler Room оголосили про проведення першої події бренду в Україні. Локальні партнери – організатори рейвів Схема. Першу вечірку Boiler Room у Києві влаштують 13 жовтня 2018 року на території заводу Tetra Pak на Подолі. Квитки вже у продажу.

В лайнапі київської Boiler Room – лише українські артисти. Серед них – український продюсер Дмитро Авксентьєв з живим виступом проекту Voin Oruwu.

Організатори Схеми наголошують: «Команда Boiler Room приїде до Києва, щоб зробити відеозапис вечірки, який буде опубліковано на їхніх ресурсах».

Дмитро Авксентьєв, організатори Схеми та люди української музичної індустрії пояснюють, що на їхню думку, означає прихід Boiler Room в Україну.


Ганна Васик

операційна директорка Схеми

Для Схеми прихід Boiler Room в Україну означає, в першу чергу, можливість показати локальну сцену електронної музики світові.

Boiler Room має довгу історію та велику спільноту навколо себе, тож це хороша нагода презентувати українську сцену такою, як ми її бачимо. Адже артисти, які увійшли до лайнапу, протягом останніх років грають на Схемі та поділяють наші погляди.


Дмитро Авксентьєв

Koloah, Voin Oruwu

Наша сцена дуже самобутня і крута, тому поява Boiler Room – логічна і очікувана вже давно.

Дуже круто, що буде лише локальний лайнап. Уявляю, наскільки непросто було проштовхнути ідею з таким лайнапом з нашого боку. І в той же час це показує високу зацікавленість саме з боку Boiler Room.

Думаю, що круто буде прийти і послухати саме наших музикантів.


Ігор Смайлов

букінг менеджер, організатор концертів

Вихід на український ринок такого великого майданчика як Boiler Room – це як недавній прихід H&M та Ryanair.

Для українського музичного ринку це дуже важлива новина. Boiler Room – це не просто відеотрансляція, адже багато промоутерів знаходять нові імена саме проглядаючи останні ефіри.

Окрім того, Boiler Room буде як стимулювати підйом клаберного туризму в Україну, так і підтримуватиме українських артистів, відкриваючи їх для європейського ринку.

Я думаю, що Схема х Boiler Room – інтернаціональний старт нашої  електронної музики.


Сергій Кейн

головний редактор Comma

П'ять-шість років тому Boiler Room знімав вечірки дуже вибірково. Ексклюзивність подій і бездоганний смак у доборі лайнапу з балансом нових вражаючих імен і зірок від Річі Хоутіна до Тома Йорка —  ця проста формула спричинила хайп. З'явилося культове телебачення андеграунду.

Відтоді проект лише продовжив зростати. Пішли колаборації з брендами, календар наповнився подіями, з'явилися бюджети для експериментів – музичних конференцій всюди від Варшави до Ресіфі, зйомок документалок за принципом «потім побачимо, чи щось із цього вийде», запуск власної платформи для стрімінгу відео, яку автори назвали «альтернативним Netflix», і так далі.

Це вже зовсім інший Boiler Room. Не схований у клубній темряві музичний гуру, а впливовий глобальний бренд, який виробляє тоннами розмаїтий контент від міні-серіалів до мемів про упоротих відвідувачів (багато хто з яких мріє потрапити у кадр «Бойлера» значно більше за артистів). Знайти у цьому сіні щось справді варте уваги все важче. Нові герої губляться у потоці. Оригінальність стає серйозним викликом.

Boiler Room розширює географію саме у пошуках оригінального контенту. У нас такого, якісного і прихованого від світу, вистачає. Ми пропонуємо контент, вони надають відеопродакшн із 1,7 млн підписників на YouTube – відкинувши снобські думки про те, що Boiler Room вже не той, і в той же час остерігаючи себе від захоплених вигуків, варто визнати, що це приємна взаємовигідна колаба. Не більше, але й не менше.


Євген Філатов

музикант, засновник гурту The Maneken, саундпродюсер ONUKA

В лайнапі наступної Схеми багато класних музикантів. І завдяки трансляції Boiler Room їх побачить багатотисячна аудиторія проекту, яка знаходиться за межами Києва. В глобальному сенсі такий проект – важливий крок для розвитку української електронної музики в сучасному світі.


Саша Варениця

музичний оглядач, PR-менеджер

Стосовно Boiler Room у Києві я бачу багато негативних коментарів у своїй facebook-стрічці. Це цілком передбачувано. Тут варто розуміти ось який момент. Початково ми раділи появі в Україні впливової міжнародної франшизи – такі новини піднімають градус оптимізму у суспільстві. Якщо прийшли до нас H&M чи IKEA, значить, все у нас буде добре. На самі ці франшизи ми покладаємо багато невиправданих надій та сподівань.

От і у випадку з Boiler Room важливо розуміти, що масштабування цієї франшизи до одного з опорних проектів у світовій музиці відбулось лише після колаборації з брендом Ballantine's та проведенням масштабних спільних проектів Stay True та Stay True Journey's. До цього Boiler Room був дико хайповим, але, разом з тим, дуже нішевим відео-хостингом з невеликими офісами у трьох містах.

В Україну Boiler Room приїде поза рамками своїх багатосерійних проектів. Тому це Схема, тому це концептуальний тру рейв для тих, хто «в темі». Варто очікувати на важке техно, есід-хаус та ламані ритми.

Лайнап – оточення Схеми. Це жодним чином не шоукейс найкращого з локальної музичної сцени плюс хедлайнери зі світовим ім’ям, як це було, наприклад, місяць тому у Валенсії. Поки ні. Значить, британцям саме ця частина української сцени цікавіша. Значить вони більше про екзотику, ніж про конкурсний відбір найкращих. Десь в ПАР вони показують жорсткий вуличних хіп-хоп, в Лівії – дивну місцеву етно-музику. А в Україні – тру рейв Схема.