Український благодійний фонд Rescue Now отримав айдентику від міжнародного дизайн-бюро Pentagram, відомого своїми проєктами для Nike, Citibank, Tiffany&Co, Sotheby's, Penguin Publishing, Starbucks, Alexander McQueen, Warner Bros. й інших світових брендів.

Rescue Now евакуює цивільних із зон бойових дій і надає їм гуманітарну допомогу. Над айдентикою для фонду команда Pentagram працювала впродовж кількох місяців, у результаті представили «лаконічну концепцію з жовтою вказівною стрілкою».

«Насправді, окрім Pentagram, у нас не було інших варіантів. Вони одні з найкращих у світі дизайну, тому ми хотіли, щоб нову айдентику для нас зробили саме вони. Pentagram має представництва в Берліні, Остіні, Лондоні й Нью-Йорку, ми написали листи в кожен офіс. Відгукнувся Берлін, а саме Юстус Олер», – розповіли в Rescue Now.

У логотипі вирішили підкреслити слово Now як характеристику того, що команда допомагає «тут і зараз».

«Ми реагуємо на запити й доставляємо гуманітарну допомогу швидше й точніше, ніж інші великі фонди. І саме ця наша характеристика вилилась у стрілку, яка прагне постійного руху», – додали у фонді.

Стрілка вказує на літеру U, яка є індикатором того, що команда фонду – українці, відзначають у Rescue Now.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Фундація Rescue Now також надає психологічну допомогу дітям і їхнім батькам в офлайн-просторах «Літокрил» і допомагає пенсіонерам на деокупованих територіях. Гуманітарку допомогу надають у співпраці з UN World Food Programm.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі