Видання Forbes визначило три найпопулярніших музичних кліпи 90-х років за кількістю переглядів на YouTube.

Найбільше переглядів зібрав кліп на пісню November Rain гурту Guns N’ Roses. Відео стало першим кліпом з 90-х, які перейшло позначку в мільярд переглядів. Зараз ролик налічує 1 мільярд та 3 мільйони переглядів.

На другому місці опинився кліп The Cranberries – Zombie. Відео набрало 742 мільйонів переглядів.

Трійку замикає Nirvana та кліп на пісню Smells Like Teen Spirit – 731 мільйон переглядів.

Усі кліпи були опубліковані у червні 2009 року.  За словами представників YouTube, свого піку за переглядами November Rain досягає в листопаді.

У порівнянні з 2016 роком, в листопаді 2017 року кількість переглядів ролика зросла на 41%. Пов'язують це з возз'єднанням гурту на фестивалі Coachella 2016 після 23-річної творчої паузи.

Крім того, відео Guns N 'Roses на пісню Sweet Child O' Mine став найпопулярнішим кліпом 80-х, набравши 698 мільйонів переглядів.

Обкладинка: Raph_PH/wikimedia